El passar divendres tres alumnes de segon curs del CFGM de Gestió Administrativa, van rebre un reconeixement  en el “concurs de vídeo curt, microreportatge, convocat pels Serveis educatius del Tarragonès i el Departament d’Ensenyament amb la finalitat de donar informació i orientació sobre els continguts i les característiques dels diferents Cicles Formatius de Formació Professional”.

L’Adrian Pedrero, el David Cárdenas  i el Francesc Àvila, són els ideòlegs i van tenir la col·laboració d’altres companys i de les empreses on fan les pràctiques del cicle.

Donem les gràcies a totes aquestes persones per destacar la feina del dia a dia en els cicles i donar empenta i reconeixement a la Formació Professional!!!! I l’enhorabona als tres alumnes per la seva bona feina en la producció i realització del vídeo!!!

Departament d’Administració i Gestió