53 CONCURSO COCA COLA DE JÓVENES TALENTOS

Les nostres alumnes, Andrea Viedma i Houda el Helafi, de 2n d’ESO, han  quedat classificades en segon i quart lloc respectivament, en els premis d’escriptura de relats curts de Catalunya, en llengua castellana. 1700 alumnes participaven en aquest concurs. L’entrega de premis es va dur a terme dissabte, 8 de juny, a Port Aventura.

Les alumnes s’han emportat els següents premis: Andrea, segona classificada, va guanyar una motxilla amb un lot de productes de Coca-Cola, uns auriculars i una televisió portàtil de 7’’ i Houda, quarta classificada, una altra motxilla, uns auriculars i un MP4 d’última generació. A totes dues se’ls hi va entregar un diploma acreditatiu i una medalla. Fou un dia important, no tan sols pels premis, sinó per gaudir amb la família, també invitada, amb els professors que ens acompanyaven i per trobar-nos allí amb d’altres companys i amics també participants.
L’Institut Ramon de la Torre està molt orgullós d’aquestes alumnes tant brillants, que ens donen tantes alegries a nosaltres i a les seves famílies.