Xerrada Guiver

SORTIDES PROFESSIONALS: l’emprenedoria en el sector gestories

Dilluns dia 6 de febrer, la Verónica Segura, empresària i gerent de Guiver Assessors, ubicada a Creixell i la Pobla, va oferir  una xerrada a l’alumnat de1r curs del CFGM de Gestió Administrativa.

GUIVER ASSESSORS, és una empresa d’assessoria i gestió empresarial, que ofereix solucions en les àrees administratives , comptables, fiscals, de relacions laborals, d’àmbit jurídic i estrangeria.

Va fer menció a la seva trajectòria com a exalumna de formació professional del centre, de la seva visió emprenedora i  del seu projecte d’empresa,  fins l’actualitat, fa poc ha obert el seu tercer centre de treball.

Els va explicar les dificultats, reptes i il·lusions amb els que s’enfronta cada dia, i de la seva manera de gestionar un equip de 8 persones.

Gràcies Vero per les teves aportacions tan i tan pràctiques i motivadores!!!

Alumnat i professorat de 1r de CFGM de GA