VISITEM LES ESCOLES DE SISÈ!

Alguns alumnes de 2n d’ESO C vam retornar a les nostres escoles  per tal de presentar l’institut  als alumnes de sisè.

Anàvem amb molta il·lusió, però quan s’acostava l’hora de parlar, la vergonya apareixia. Però com que coneixíem a quasi tots els nens i nenes i als mestres, així que hi havia més confiança i estàvem més segurs.

Els nens i nenes van estar molt atents i van mostrar molt d’interès a tot allò que vam explicar. Se’ls veia molt interessats en saber com és i com funciona l’institut, i amb moltes ganes d’encetar el curs vinent  una nova etapa educativa.

El que més preocupava era saber si anirien amb els seus amics a classe. Nosaltres els vam explicar que potser no els tocava junts, però que a l’hora del pati  podrien estar junts.

Els vam explicar  les principals diferències, nou horari, molts profes, tardes lliures, assignatures noves…

Finalment els vam convidar a la jornada de portes obertes que se celebrava el diumenge 8 de març, i així podrien visitar el centre i , si els agradava  (que pensem que segur que sí), es podrien matricular per cursar secundària al Ramon de la Torre.

Després de presentar l’institut amb un power i un lipdub perquè coneguessin ja tots els racons del centre, vam anar a visitar als nostres professors de primària. Vam estar molt contents de recordar bells i vells temps  amb els nostres mestres.

Va ser una experiència molt agradable.

Marc Roig Font i Carla del Corral Valls