INTERCANVI

MÉS FOTOS

Aquest dimarts 28 de març, un grup de 16 alumnes i dos professors de l’Institut Ramon de la Torre han viatjat a Alemanya per iniciar una estada d’una setmana, dins del programa d’intercanvi amb l’institut Gymnasium Überlingen

Avui tocava matinar per anar a l’aeroport, volar cap a Zúrich (Suïssa) i d’allí en autobús fins a la bonica ciutat alemanya

d’Überlingen, on ens esperava un temps primaveral. Un cop arribats a l’escola, el director ens ha donat la benvinguda i ens ha desitjat una bona estada.

L’emoció de retrobar-se amb els companys d’intercanvi que havien conegut el passat octubre a Torredembarra ha estat força gran, i enmig de les abraçades s’ha escapat alguna llàgrima. Després tothom ha marxat a passar la tarda amb la seva família amfitriona, voltar una mica per gaudir de les vistes del llac, i finalment descansar i agafar forces pel dia següent, deprés d’una jornada tan llarga.