Primera setmana d’intercanvi

Ahir diumenge, dia 3 de febrer, alguns alumnes i famílies de 3r d’ESO, juntament amb el director de l’institut, Francesc Giménez, i les professores responsables de l’intercanvi, van rebre l’alumnat i professorat de Zwolle (Holanda), inaugurant, així, la primera setmana d’intercanvi a l’institut.

Als voltants de les 4 de la tarda, 29 alumnes i dues professores del Carolus Clusius College de Zwolle van arribar a Gurb. Les famílies catalanes els van preparar un berenar molt esplèndid, i la festa de benvinguda es va allargar fins les 7 de la tarda, quan tots els alumnes i famílies es van dirigir cap a les seves respectives cases per descansar i agafar forces per gaudir al màxim d’aquesta setmana d’intercanvi.

Mentre siguin aquí, els alumnes catalans i holandesos realitzaran un projecte plegats i també descobriran el nostre entorn més proper i faran diverses sortides i activitats amb l’institut i amb les famílies d’acollida que els serviran per conèixer el nostre país i la nostra cultura.

Després d’aquests dies a Catalunya, els alumnes del nostre centre visitaran Holanda, on estaran del 4 a l’11 d’abril. Més endavant, del 7 al 13 de maig, rebrem l’alumnat de Groningen, amb qui realitza l’intercanvi un altre grup d’alumnes de 3r d’ESO del nostre centre. Segur que tot plegat serà una gran experiència per tothom!