Un curtmetratge produït per alumnes de l’Institut de Gurb, guanyador del premi Chico Marx

El passat 1 de desembre, el curtmetratge Palabras muertas, produït per alumnes de 4t d’ESO de l’Institut de Gurb, va rebre el premi Chico Marx al millor curt de realitzadors de fins a 25 anys del Festival Julius de Vic.

L’entrega del premi va tenir lloc durant la gala de cloenda del festival de curtmetratges a l’ETC teatre de Vic. En aquesta edició el tema obligatori era el film La nit dels morts vivents, de George A. Romero, i el jurat estava format per professionals de la producció audiovisual i de les arts escèniques com Miquel Bofill, Alba Cros, Rafa Dengrá, Loles Fanlo i Irene Solanich.

Els alumnes Meritxell Blancafort, Mariona Bruch, Laura Guiteras, Júlia Lahosa, Clara Llonch i Oriol Terricabras, que havien realitzat el curtmetratge en el marc de l’activitat de llenguatge audiovisual que s’havia portat a terme l’última setmana del curs passat, han cedit el recordatori del premi a l’Institut de Gurb i dimecres en van fer entrega al director, Francesc Giménez.

Si ho desitgeu, podeu llegir la notícia al web del festival.