Visiteu la Torre Mossèn Homs!

Al departament de Turisme, aquest curs hem emprès un nou repte: fer arribar a tot el públic interessat la història de la Torre Mossèn Homs. L’edifici actualment allotja les activitats formatives pràctiques de cicles, però abans de ser escola d’hoteleria i turisme,  va ser una masia que va anar creixent al voltant d’una primitiva torre, a l’estil de les torres de guaita. Els arqueòlegs daten aquesta torre, que encara és visible a l’interior de l’edifici, cap als voltants del segle X.  Interessant, oi?

Aquest guiatge l’han preparat els nostres alumnes del cicle de Guies, la Giuliana, la Laura i el David, amb el suport de la seva professora, la Susanna. Gràcies a la seva feina, tots els que vulgueu podreu gaudir d’una visita per conèixer la història, la petjada que han anat deixant els segles a la masia, els espais de treball actual de l’escola i acabar amb un tast de vi dirigit per ells mateixos, donat que a Turisme també incloem la formació en enoturisme.

Per a més informació i reserves, contacteu amb: visitesguiadesTMH@inscavallbernat.cat