Consell escolar

QUÈ ÉS EL CONSELL ESCOLAR?

El Consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Hi ha representants de tots els col·lectius de la comunitat educativa: director/a, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis,  famílies, representants de l’Ajuntament, AFA i PAE.

QUINA ÉS LA SEVA FUNCIÓ?

El Consell Escolar és una eina que permet a tota la comunitat educativa participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per a l’organització i funcionament del centre pel que fa al seu projecte educatiu, la programació general, l’administració de pressupostos, etc.

El Consell es reuneix a principi de curs per establir els objectius de treball, un cop cada trimestre per fer-ne el seguiment i a la finalització del curs per fer el tancament i l’avaluació de resultats.

Els membres del Consell ho són per un període de quatre anys, renovant-se per meitats cada dos anys i són elegits mitjançant votació dels membres del sector al qual representen.