Cicles Formatius

Des del curs 2004-2005,  l’institut Cavall Bernat imparteix cicles formatius de la família professional d’Hoteleria i Turisme. Des d’aquell any, en el que el curs es va iniciar tan sols amb 26 alumnes de cuina, hem anat creixent i incorporant nous cicles formatius a l’oferta del centre.

Actualment,  som un centre públic de referència en aquest sector professional i acollim prop de 300 alumnes que procedeixen majoritàriament de les comarques del Vallès Occidental, Vallès Oriental i el Bages.

Què oferim?

Actualment al nostre centre s’imparteixen cicles formatius de Grau Mig i de Grau Superior de les famílies de Turisme, Hostaleria i Indústries alimentàries. Els plans d’estudis d’aquests cicles permeten la continuïtat dels estudiants en el centre, afavorint que puguin optar a obtenir dos títols en tres cursos i, també, el pas als cicles de Grau Superior un cop finalitzats els de Grau Mig.

Esteu cercant personal?

Si esteu cercant personal qualificat per a la vostra empresa, ompliu aquest formulari i gestionarem la vostra demanda entre els nostres alumnes i ex-alumnes