Cicles Formatius

Des del curs 2004-2005, l’Institut Cavall Bernat imparteix cicles formatius de la família professional d’Hoteleria i Turisme. Des d’aquell any, en el que el curs es va iniciar tan sols amb 26 alumnes de cuina, hem anat creixent i incorporant nous cicles formatius a l’oferta del centre.

Actualment, som un centre públic de referència en aquest sector professional i acollim prop de 300 alumnes que procedeixen majoritàriament de les comarques del Vallès Occidental, Vallès Oriental i el Bages.

Què oferim?

Actualment, al nostre centre s’imparteixen cicles formatius de Grau Mig i de Grau Superior de les famílies de Turisme, Hostaleria, Indústries alimentàries i Comerç i Màrqueting així com tres cursos de PTT-PFI en coordinació amb l’Ajuntament de Terrassa. Els plans d’estudis d’aquests cursos i cicles permeten la continuïtat dels estudiants en el centre, afavorint que puguin optar a obtenir dos títols en tres cursos i, també, el pas als cicles de Grau Superior un cop finalitzats els de Grau Mitjà i la transició des dels PTT als nostres cicles de Grau Mitjà.

Esteu cercant personal?

Si esteu cercant personal qualificat per a la vostra empresa, ompliu aquest formulari i gestionarem la vostra demanda entre els nostres alumnes i ex-alumnes