Llista provisional d’alumnat seleccionat per al projecte Erasmus+ 2019-20

Un cop finalitzat el procés de selecció Erasmus+ d’enguany, procedim a publicar les llistes provisionals amb les destinacions i l’alumnat que ha superat les proves:

Beques de Grau Mig

Beques de Grau Superior

Des d’avui dia 4, queda obert el període de reclamacions fins el dia 15 de desembre. Les reclamacions podran efectuar-se via e-mail a les següents adreces electròniques:

erasmus@inscavallbernat.cat

sarah.berno@asociacionmundus.com

ignasi@asociacionmundus.com

La reunió per a l’acceptació de la beca es farà el dia 16 de desembre a les 15.00 hores, consulteu en els llistats de seleccionats la documentació que heu de portar aquest dia.