La Torre Mossèn Homs, una visita guiada que no us podeu perdre!

L’alumnat del CFGS Guia, assistència i informació turístiques ha treballat de valent per donar llum a una nova proposta cultural per a la ciutat de Terrassa. Des de principis d’any, estem oferint una visita guiada de la Torre Mossèn Homs un dissabte de cada mes. Aquesta activitat ha estat planificada i és realitzada pels nostres alumnes. Per a ells, ha sigut una  pràctica professional de gran valor i, per a tota la ciutadania de Terrassa i entorn, una bona oportunitat per descobrir la Torre Mossèn Homs, el restaurant més històric de Terrassa. Cliqueu aquí per a més informació. Us deixem el vídeo del reportatge que el Canal Terrassa va fer de l’última visita.