La Covid no ens atura

A cicles seguim fent sortides i activitats fora del centre (sempre complint les mesures de prevenció!) perquè creiem que són essencials per  complementar la formació del nostre alumnat. Durant aquest principi de curs, els alumnes de Grau Superior de Direcció de cuina han après de la mà d’un expert com s’han de caçar els bolets, els alumnes de l’especialització de Guies han visitat l’oficina de turisme de Terrassa i l’edifici en la que s’ubica, la Masia Freixa, i l’alumnat de primer de Turisme ha fet una gimcana cultural per una de les joies patrimonials de Terrassa, les esglésies de la Seu d’Ègara. Us deixem aquí un recull d’imatges d’aquestes sortides:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *