Inscripcions per a les beques Erasmus+ 2017-18

25set17. L’alumnat de segon curs dels cicles formatius de l’institut pot optar a beques Erasmus+ per a fer una estada de pràctiques FCT a l’estranger. La inscripció per als alumnes interessats estarà oberta des de l’1 al 13 d’octubre, ambdós inclosos.

Per fer la sol·licitud, heu d’omplir el full d’inscripció que trobareu en aquest enllaç . A més, heu d’enviar el vostre CV Europass en anglès i una carta de motivació explicant perquè voleu optar a aquestes beques a aquesta adreça de correu electrònic: erasmus@inscavallbernat.cat .

Tots els alumnes inscrits sereu convocats a una entrevista durant la segona quinzena d’octubre.

Per a més informació podeu consultar aquí.