Inscripció oberta per a les beques Erasmus+

L’alumnat de segon i tercer cursos dels cicles formatius de l’institut pot optar a beques Erasmus+ per a fer una estada de pràctiques FCT a l’estranger. La inscripció per als alumnes interessats estarà oberta des del 3 al 31 d’octubre, ambdós inclosos.

Per fer la sol·licitud, s’ha d’omplir el full d’inscripció que es troba en aquest enllaç . Una vegada enviat el formulari, l’alumne/a rebrà un email a l’adreça que hagi especificat  i haurà de completar la inscripció amb la documentació que es demani (CV Europass en anglès, una carta de motivació, DNI escanejat, Carta de compromís i Drets d’imatge).

El proper dia 8 d’octubre, a les 15.00 hores, hi haurà una sessió informativa a la Biblioteca del centre, tot l’alumnat que tingui interès o dubtes sobre aquest projecte està convidat a assistir-hi.

Per a més informació, podeu adreçar-vos al correu electrònic: erasmus@inscavallbernat.cat .