INFORMACIONS A LES FAMÍLIES-TANCAMENT DE L’INSTITUT

El Departament d’Educació, seguint les instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins el proper 27 de març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars. Seguint aquestes instruccions, us comuniquem que l’institut romandrà tancat a partir del 13 de març i fins el dia 27 de març. Us adjuntem la carta que ens han fet arribar.

ACTIVITATS EDUCATIVES

Segons el Reial Decret pel que es declara l’estat d’alarma per a la gestió de la situació de crisis pel COVID-19, durant el període de suspensió es mantindran les activitats educatives a través de les modalitats a distància i “on-line”, sempre que sigui possible.

Per tant, donada aquesta situació de durada incerta i seguint l’anterior decret l’INSTITUT CAVALL BERNAT mantindrà les activitats educatives de l’alumnat amb diferents actuacions i sense excloure a ningú utilitzant les diferents vies de contacte que tinguem amb l’alumnat i facilitant-los diferents activitat i/o tasques adequades als mateixos alumnes, recursos, tipologia d’estudis i nivell. El conjunt d’actuacions s’anirà implementant de forma gradual i s’establirà del tot quan tinguem tot el professorat desplaçat a casa (viatges de Malta i Atenes).

RECOMANACIONS PER A LES FAMÍLIES I L’ALUMNAT

En el següent enllaç trobareu algunes recomanacions i suggerències per a aquests dies d’obligat confinament.

CALENDARI DE PREINSCRIPCIONS

El Reial Decret d’alarma estableix l’ajornament de tots els terminis administratius. Per tant, la preinscripció escolar queda posposada a l’espera que s’estableixin unes noves dates un cop la situació es vagi aclarint. Us seguirem informant.

AVALUACIONS I SELECTIVITAT

El calendari d’avaluacions i de selectivitat s’ha d’aclarir en els propers dies. Us seguirem informant.

CONTACTE

Per a qualsevol consulta, ens podeu adreçar un correu electrònic a l’adreça de l’institut: a8053251@xtec.cat

VIATGES DE L’ALUMNAT

La declaració de l’estat d’alarma va coincidir amb alguns dels nostres alumnes de viatge a diferents llocs del món. Durant aquests dies hem estat treballant per retornar-los a casa com més aviat millor. Entre diumenge i dimarts vam aconseguir repatriar dos grans grups que estaven a Malta i Atenes i avui, 18 de març, arriben dues persones més que s’havien quedat a Malta. En principi, divendres retornarem a l’alumna que estava fent intercanvi al Quebec i estem treballant perquè l’alumne que queda hospitalitzat a Malta pugui tornar tant aviat com tingui l’alta.

Atentament,

La Direcció