Ens han premiat a la 1era mostra ImpulsFP!

Durant els dies 12, 13 i 14 de maig s’ha celebrat la primera mostra Impulsfp en format virtual, un esdeveniment que ha aplegat alumnes d’arreu de Catalunya i que premia la capacitat d’innovació de la formació professional.

En aquesta edició, el projecte de l’alumna de Direcció de Serveis en Restauració Esther Pi Magan ha aconseguit el primer premi en la categoria de Millor idea. Aquest projecte, anomenat Territori, ja va ser premiat a la darrera edició de la Nit dels Nous Professionals i ha estat tutoritzat pels professors Carlos Torras i Mònica Berrocal. Enhorabona, Esther!