Els alumnes de Cicles Formatius i del CAS han passat una gran jornada a la Masella

El passat 18 de Febrer, l’alumnat de Cicles Formatius i del CAS ha gaudit d’un dia d’esquí a la Masella.

El dia ha començat ben d’hora, per ser el primer Institut a arribar a les pistes d’esquí. Un cop estaven tots ben equipats amb esquís, botes, casc… han esmorzat per agafar forces. Han aprofitat dues hores intenses amb els monitors de la Masella que els hi han ensenyat tots els trucs de l’esquí. Havent dinat han pogut posar en pràctica tot el que han après durant el matí, fins a l’hora de marxar.

El bon temps els ha acompanyat, sort de la crema solar!!!