Certificat de Coneixedor vi i cava

L’institut Cavall Bernat inclou en el seu programa acadèmic la formació sobre els vins i caves elaborats a les denominacions d’origen catalanes. Aquesta formació, organitzada des de l’Associació Vinícola Catalana, l’Institut del Cava i la Fundació per a la investigació del vi i la nutrició, permet als alumnes participants assolir un certificat de “Coneixedor de vi i cava”. Els alumnes del centre que aquest any l’han aconseguit són la Bianca Crispi, la Paula Rodríguez, l’Alondra Quezada i l’Antonella López. Podeu llegir l’article publicat al diari El món aquí.