Visita al PFI de fusteria

Ahir el Romà, director de l’Ins Cavall Bernat (@inscavallbernat), ha visitat els nostres alumnes que fan el PFI de fusteria (@ptt_terrassa), els ha explicat el projecte dels patis coeducatius, a quins jocs es juguen, quins sectors estan dedicats a jocs de taula, etc. Els alumnes de fusteria estan ben orgullosos de tenir l’encàrrec de construir les taules de fusta que s’utilitzaran d’una manera tan didàctica en la que ha sigut casa seva durant tants anys. Estem desitjant que les portin i poder gaudir-les.