VIATGES DE FI DE CURS

Benvolgudes famílies,
Properament es realitzaran els viatges de fi de curs de l’alumnat de l’Ins Cavall Bernat. Des del departament d’Ensenyament no s’ha fet cap recomanació d’anul·lació de les sortides als destins on l’alumnat anirà. Tot i així, si alguna família considera que el seu fill/a no ha d’anar de viatge, només caldrà que ho comuniqui al centre, no es retornaran els diners.
El professorat acompanyant està al cas de les recomanacions generals respecte al COVID-19 per evitar la seva transmissió segons la Sub-direcció General de Vigilància i Resposta a Emergències de Salut Pública.

El professorat disposarà de GEL HIDROALCOHÒLIC ANTISÈPTIC.

Si teniu algun dubte, truqueu al telèfon 061 o feu la consulta a: http://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/c/coronavirus-2019-ncov/
Restem a la seva disposició per a qualsevol dubte o qüestió.