Turisme a Budapest

Del 3 al 8 de març els alumnes dels CFGS de Turisme han pogut gaudir d’una magnífica setmana a Budapest.

Allà han pogut visitar i conèixer el Mercat Central, construït a finals del segle XIX, la segona Sinagoga més gran del món, on van descobrir que a Budapest van morir més de mig milió de jueus durant la Segona Guerra Mundial.

Van quedar enamorats del Danubi i les seves vistes, des del creuer van poder veure el majestuós Parlament i la Basílica de Sant Esteve. Els van visitar també per dins. Els van explicar que el Parlament va ser construït per un país 7 vegades més gran. Imagineu-vos quina immensitat…! També van visitar l’Òpera, on van gaudir d’un petit concert en exclusiva.

Els últims dies es van relaxar a les termes Széchenyi, construïdes l’any 1913. Un espai amb un encant molt especial.

El viatge va ser tot un èxit i els alumnes hi tenen molt a veure. Els alumnes del CFGS d’Agències de viatge i gestió d’esdeveniments van ser els encarregats d’organitzar el viatge. I els alumnes de CFGS de Guia, informació i assistència turística de muntar una súper gimcana pel preciós parc de Népliget.

Desprès d’aquest gran viatge, hem de tornar ja a la rutina!