Sense por a res ni a ningú

Aquest 25 de novembre el centre celebrava el Dia Internacional contra la violència de gènere amb una sèrie d’activitats repartides en el decurs del mati i de la tarda. Al matí, els alumnes visionaven una sèrie de curtmetratges, es reflexionava sobre les imatges, es debatia sobre el tema i s’escrivien frases en cartolines que van ser penjades a les parets de l’institut per a què tothom les tingui presents. Mentrestant, a la tarda, els alumnes de cicles llegien en públic un manifest en contra de la violència de gènere mentre la llum de les espelmes d’un “NO és NO” il·luminava la foscor que la tarda deixava al vestíbul del centre i la cançó de Rozalén, “la puerta violeta”, posava el to de fons a la sala.