Riu avall

El ruta de la Tordera s’enclava un dels paratges de la nostra terra ideals per gaudir de la natura. És per això que els nostres alumnes de primer d’ESO han realitzat aquesta sortida: en part, per disfrutar d’un entorn més net al que estan acostumats habitualment i per descobrir tot una sèrie de coneixements, en l’àmbit de la matèria d’experimentals, que no es poden demostrar a l’escola.

Es tracta d’una ruta creada a partir d’itineraris ja existents (pistes forestals, camins, senders, trams urbans i desembocadura) amb la finalitat de dinamitzar els recursos naturals, culturals i immaterials vinculats al riu Tordera i la seva conca. El professorat de la matèria va creure en la necessitat de fer aquesta sortida per donar a conèixer aquesta possibilitat d’adquirir moments de lleure i d’aprenentatge ideals per fer a l’exterior, als afores de les ciutats.