Projecte ESTIRA DEL FIL

Degut al confinament pel COVID-19, el nostre projecte “Estirem del fil” es va veure aturat. Com recordareu, vam fer una primera edició del mercat de roba de 2a mà, per tal d’aconseguir diners que donaríem a l’ONG Ponts per la Pau, gestionada per la Nadia Ghulam, i que es dedica a escolaritzar nens i nenes a l’Afganistan. Teníem pendent fer una segona edició, després de que l’alumnat de 4t tornés del seu viatge de fi d’estudis obligatoris a Malta. Però ja no hi vam ser a temps. Vam recollir molta roba, gràcies a la col·laboració de tota la comunitat educativa, que ha estat guardada a l’institut, fins que la vam haver de treure per netejar i desinfectar tot l’edifici.
Veient que serà pràcticament impossible reprendre aquesta activitat al setembre, hem fet donació de tota la roba restant a la Fundació Engrunes, ubicada a l’Av. Abad Marcet de Terrassa, i que dóna feina a gent de difícil inserció laboral. El proper curs trobarem una altra manera de continuar tirant del fil, espero comptar amb tots vosaltres.
Us deixem una mostra de com va anar la recollida i la donació.