Cercant un futur

El passat 21 de març els nostres alumnes de batxillerat van visitar el Saló de l’Ensenyament al centre d’exposicions del recinte de Montjuïc, en el seu 30è anniversari. “La setmana de la formació i el treball” és l’objectiu de molts dels alumnes del nostre país que volen decidir-se cap a uns estudis que motivin les seves decisions de futur. En aquestes instal·lacions, professionals de l’orientació i de la informació ajudaran als estudiants a dirigir els seus estudis cap als camins més adequats a les seves condicions.

Diferents graus d’estudis com medicina, biologia, infermeria, enginyeria, periodisme, RRPP, economia, ADE, educació i estudis vinculats amb les noves tecnologies (videojocs, ciberseguretat, etc. ) han estat alguns dels que més interès han despertat entre els visitants d’enguany.

A veure quins camins prenen els nostres alumnes. En uns anys ho podrem comprovar.