Matinal d’esquí a Masella

L’any 2019 comença amb la “super-mega-fantàstica” esquiada a Masella dels alumnes d’ESO i batxillerat. Tot i que van sorgir alguns problemes d’organització interna a les instal·lacions de lloguer per retards acumulats, els alumnes van poder disfrutar de les seves hores de monitor i de temps de lleure per gaudir de les instal·lacions, de la neu i del dia, perquè, afortunadament, va ser, en resum: es-pec-ta-cu-lar… assoleiat, sense núvols, sense vent, la neu en perfectes condicions… condicions immillorables per a la pràctica de l’esquí. L’any que ve hi tornarem, oi?