La màgia del cinema

L’alumnat de 2n, que fa l’optativa de cinema, ha tingut l’ocasió de visitar el parc audiovisual de Terrassa (@parcaudiovisual). De la mà del Quim han conegut alguns dels secrets i la màgia del cinema. Com és d’important la idea, el guió i disposar dels mitjans tècnics adients per convertir-la en realitat. El Quim ha mostrat algunes parts de decorats que han sortit en pel·lícules que s’han rodat a les instal·lacions, com ara una porta de fusta del vaixell de la pel·lícula de por Rec4 o bé una branca esfereïdora d'”Un monstruo viene a verme”. Han pogut visitar a una part de l’antic hospital del tòrax i veure un mini plató de rodatge amb unes banyeres de frenopàtic antic que feien posar els pèls de punta i unes taques de sang al terra que no convidaven a quedar-se. Els alumnes han conegut com és de crucial la il·luminació i com funcionen els diferents tipus de focus. La visita ha acabat en el plató on s’havia rodat l’última edició d’OT. Ha sigut una sortida superxula!

Instagram:   (@inscavallbernat)

Youtube: https://www.youtube.com/channel/UCjFj7oDfSMxmN_ZSO3L22aQ