II Mostra d’Audiovisuals “La Mola”

El dimecres es va celebrar la II Mostra d’Audiovisuals “La Mola”. Aquest acte és el fruit del treball conjunt entre les escoles de Primària Sant Llorenç del Munt i Joan XXIII, i el nostre Institut. I està emmarcat dins la Coordinació d’Audiovisuals proposada pel CRP que s’està fent des de fa tres cursos.

Es va fer telemàticament i es van connectar en directe les 4 classes de 3r d’ESO i els grups de 5è de Primària de les escoles. Es van presentar curtsmetratges, reportatges fotogràfics, vídeos en format tik tok, entrevistes…en definitiva una interessant varietat de propostes audiovisuals.

Van conduir la Mostra noies i nois dels tres centres, i representants dels equips directius van felicitar l’alumnat i els van encoratjar a seguir treballant plegats en aquest projecte en els propers cursos.

Malgrat les limitacions d’aquest curs tan diferent ahir es va viure una experiència positiva i molt enriquidora.