I Jornada d’orientació

S’apropen les dates per fer les preinscripcions a l’ensenyament postobligatori i després d’un intens trimestre orientant als i les alumnes i assistint a la fira Tria futur per conèixer de primera mà les ofertes, hem acabat amb la I Jornada d’orientació celebrada ahir, 17 de març, al Centre Cívic President Macià. L’esdeveniment va començar a les 9:30 del matí amb la rebuda de l’alumnat i va ser inaugurat per les caps d’estudi de l’institut (d’ESO i batxillerat i de cicles). El professorat, tant de les diferents modalitats de batxillerat com el de les famílies professionals de cicles, van explicar als assistents en què consisteixen cadascun dels ensenyaments. Els alumnes van tenir l’oportunitat de resoldre dubtes. En la segona part  hem fet un petit descans amb esmorzar inclòs gentilesa dels cuiners i les cuineres de l’Escola d’Hoteleria i Turisme del Vallès (@ehtvalles). Galetes gegants amb trossets de xocolata, entrepans de formatge, pizza… Tot boníssim, ens hem llepat els dits! Per acabar ens han acompanyat vint-i-quatre exalumnes del nostre institut. Ens han explicat els diferents camins que van agafar en la postobligatòria, perquè els van triar, on han arribat i quines són les seves perspectives de futur. Hi ha hagut diverses preguntes per part dels assistents. Per finalitzar l’esdeveniment, El Romà, director de l’Ins Cavall Bernat, ha fet entrega dels certificats d’assistència a totes les persones que, desinteressadament, ens han acompanyat regalant-nos el seu temps i les seves experiències. GRÀCIES A TOTS I TOTES! En les fotografies veureu un tastet de la Jornada.