Fira Tria Futur

Els alumnes de 4t de l’ESO han visitat la fira Tria futur on han pogut conèixer l’oferta de cicles, de Batxillerats i d’algunes universitats com la de la UPC. S’han apropat a les diferents parades a resoldre dubtes o demanar informació. Han practicat l’RCP amb un ninot de pràctiques, han pogut jugar i guanyar unes delicioses postres fetes pels alumnes del cicle de pastisseria d’aquesta mateixa casa, han vist un cotxe de Fórmula 1 elèctric i gaudit de l’explicació d’un dels seus creadors, etc. Un matí ple de descobriments.