Diada de Sant Jordi 2019

Resultado de imagen de sant jordi

Com cada any, l’arribada de la diada de sant Jordi porta al centre un desplegament de diverses activitats vinculades amb la cultura literària i la tradició popular. És difícil d’entendre una diada de sant Jordi sense les parades de llibres, la venda de roses i les respectives declaracions d’estimació als familiars, amics i parelles. Malgrat no ser festiu, la diada se’ns mostra amb tot una sèrie d’activitats organitzades gràcies a una sèrie de professors i alumnes implicats en què la jornada sigui del tot participativa i diferent, fent que aquesta singular festa nacional sigui un dia especial dintre de la resta de dies laborables.

Bona part de la tasca realitzada per l’equip docent organitzador queda reflectida en l’entrega dels premis literaris de totes les obres presentades a concurs en les darreres setmanes. Els alumnes premiats són presentats conjuntament amb les seves respectives obres i homenatjats per la resta d’alumnes presents a l’entrega.