DELF 2021

Aquest curs, com cada any, alumnes de 4t d’ESO i 1r de batxillerat s’han presentat a les proves de l’examen oficial de francès per a aconseguir el títol DELF A2 i DELF B1 respectivament.

Aqui els tenim, poc abans d’entrar a la seu d’examen per a poder fer les proves orals. Les proves escrites les tenim el dia 27.

Les proves del curs passat van quedar ajornades fins el mes d’octubre d’aquest curs pel Covid. Ja tenim els resultats: 100% d’aprovats, i amb molt bones notes. Ara es presenten els i les alumnes de la promoció d’aquest curs, han treballat a les seves hores lectives del matí i han fet hores extres de preparació, aquest curs online, a les tardes. Els agraïm la seva feina, la seva constància i els hi desitgem tota la sort que es mereixen.  Segur que anirà tan bé com ha anat fins ara!!