CONCURS FOTOMAT-MUS 2019-2020

Aquest any, el departament de matemàtiques i música ha iniciat de nou el certamen de fotografia que es va deixar de fer fa uns anys. Donada l’avinentesa que els alumnes i els professors han quedat confinats a casa seva, s’ha celebrat el concurs de forma telemàtica. Els alumnes han hagut de fer força d’enginy per trobar, dintre del recinte de confinament, idees que fessin possible una fotografia digne per concursar. I trobem que cal destacar-les de debò. Aquí en teniu els resultats i els premis atorgats.

CONCURS DE FOTOGRAFIA MATEMÀTICA

1r CICLE