Biciclot

Biciclot és un col·lectiu de ciclistes urbans que neix amb el propòsit de fomentar l’ús de la bicicleta com a mitjà de transport.

Així doncs, l’activitat realitzada al nostre centre ha ocupat un total de dos dies tot combinant explicacions teòriques amb d’altres exclusivament pràctiques.

El primer dia, l’alumnat es va desplaçar fins a la plaça del Mil·lenari per tal de realitzar activitats de destresa i seguretat viària a fi d’assegurar que estaven suficientment preparats per emprendre la travessia urbana de l’endemà.

El segon dia, l’alumnat es va desplaçar pel nucli urbà del barri de Sant Llorenç fent ús del carril bici i seguint en tot moment les indicacions dels monitors i monitores, tot posant en pràctica els coneixements apresos el dia anterior.