À bientôt, Catherine!

Divendres passat va ser l’últim dia de la Catherine a l’institut. Els alumnes de la que ha estat la seva classe aquests últims tres mesos li van preparar un vídeo molt emotiu sorpresa, amb professors inclosos. Després, a la cantina, van fer un pica-pica de comiat, on la coordinadora de l’intercanvi li va el lliurament del diploma d’estudis i també li va fer entregar d’un regal, dos llibres de lectura. Els alumnes estaven tots molt emocionats, recordaven els moments passats i tots es volien fer fotos amb la Catherine. I és que l’alumna s’ha integrat molt bé al nostre centre i ha fet amistats que de ben segur perduraran més enllà d’aquests tres mesos. Us deixem algunes imatges de la festa de comiat: