Un avançament cap al DELF

Després de moltes setmanes de preparació, de proves anul.lades i de periodes d’inactivitat degut al tema Covid, finalment, sembla que s’arriba al darrer termini de les proves DELF. Els nostres alumnes, als qui veiem en fotografies del passat 22 d’octubre, el dia que es van presentar a les proves escrites, possiblement finalitzaran demà amb les proves orals. Des del mes de maig que s’està llargant aquest procés i cal destacar l’esforç que han portat tots aquests dies els nostres alumnes per poder arribar fins aquí. Han estat molts dies de treball, constancia i il.lusió i esperem que arribi, aviat, a bon port. MOLTS ÀNIMS!! et… BONNE CHANCE!!!