8 de Març, dia internacional de les dones

Aquest dilluns, a l’Institut Cavall Bernat, amb motiu del 8 de març, dia de la dona treballadora, s’han realitzat diferents activitats per reflexionar sobre la desigualtat que encara existeix avui en dia entre les dones i homes i sobre la necessitat de respectar els seus drets.

Aquest any ens hem afegit al lema “Visteix el Cavall Bernat de lila”, les i els alumnes de l’ESO i el batxillerat han participat en aquesta activitat, lligant llaçades de color lila a les baranes del vestíbul.

A les tutories de l’ ESO i el batxillerat s’han llegit textos i s’han vist alguns vídeos per reflexionar i conscienciar sobre aquest dia.

Per últim, les i els alumnes de 2n i 4t d’ESO de Visual i Plàstica han elaborat diferents cartells commemoratius.