Enoturisme al Penedès

L’alumnat de Direcció de Sala, de Guies i de Av i Gestió d’Esdeveniments ha fet una ruta enoturística per la DO Penedès per conèixer el paisatge, la geografia i la cultura d’aquesta denominació. La ruta ha començat al Castell de Subirats, un recinte arqueològic que domina el paisatge de la zona, ha seguit per la visita a les Caves Oliver Batllori, on ha après a fer el degorjat a l’estil tradicional, i pel Mirador de les Caves, un restaurant especialitzat en esdeveniments i paquets enoturístics. Un picnic a l’aire lliure, amb el muntatge fet pels propis alumnes, ha posat punt i final a la jornada.