Concurs de Direcció de cuina

L’alumnat de segon de Direcció de cuina ha participat en un concurs de cuina organitzat a la Torre Mossèn Homs.

D’acord amb les bases del concurs, l’alumnat ha format equips de dues persones que han proposat un plat a partir de la cistella de productes que l’escola ha posat a la seva disposició.

El jurat, format per professionals del sector, ha valorat l’originalitat, la creativitat i l’execució de la recepta així com la coordinació i bona sintonia entre els membres de l’equip de treball.

L’equip que ha resultat guanyador ha estat el format per les alumnes Laura Revelles i Marina Fernández.