AlterNativa3

L’alumnat de primer de Serveis en restauració de grau mitjà ha visitat l’empresa terrassenca AlterNativa3. L’objectiu de l’activitat és aprofitar algunes d eles activitats establertes pel conveni de col·laboració que el nostre centre ha acordat amb l’esmentada empresa. AlterNativa3 és el proveïdor de cafès, tès, infusions i cacaus del nostre restaurant i ens uneix un projecte en comú anomenat Xarxa d’escoles pel comerç just, el qual té com a objectiu introduir el comerç just i el consum responsable dins el sector educatiu. Es vol generar consciència crítica sobre les conseqüències del comerç internacional actual, tot oferint una alternativa.