Visita l’ESEIAAT

El passat dia 30 de novembre, els estudiants de Tecnologia Industrial de 2n de batxillerat tecnològic van fer una sortida-visita a les instal·lacions de l’UPC de Terrassa. Una manera de motivar-los a que continuïn la seva formació a la universitat en carreres de caràcter tecnològic és fer-los partíceps de les seves activitats i és per això que la intenció del departament de Tecnologia va ser d’inscriure’ls a dos tallers relacionats amb els seus estudis de tecnologia industrial a l’edifici TR5 de la ESEAAT.

Com que la intenció és promoure que l’any que ve puguin ser alumnes de l’escola universitària, la primera xerrada que van tenir va ser la presentació, des de la sala d’actes, de tot el complex universitari i del ventall d’estudis que, actualment, està oferint a tot el futur alumnat que prové d’escoles de secundaria. Seguidament, disposaven de la presentació de dos tallers: el primer sobre energies renovables i eficiència energètica, i el segon sobre màquines mecàniques i automatització. Ambdós, temàtiques sobre les que s’ha estudiat en els dos cursos de batxillerat i que posen de manifest les aplicacions pràctiques de tot allò que han estat estudiant sobre el paper.