Te n’ “adrones”??

A finals del mes de gener, els alumnes de batxillerat tecnològic van realitzar un taller d’electrònica de drons a la facultat de física de la UB. Els professors del centre animaven als alumnes a cursar carreres d’enginyeria per la manca d’aquest tipus de professionals al mercat laboral. Ells van quedar gratament sorpresos de les instal·lacions i del material disponible per als alumnes de la universitat, així com del taller i de les explicacions que van rebre dels docents especialitzats en aquest àmbit.

Esperem haver fet possible que encaminin el seu futur cap a camins on la tecnologia marqui el seu esdevenir.