Tallers STEAM (Science Tecnology Enginyering and Mathematics) amb l’alumnat de Batxillerat Tecnologic.

Avui hem assistit a uns tallers a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) per fomentar les STEAM (Science Tecnology Enginyering and Mathematics) entre els alumnes d’ESO i Batxillerat.

La xerrada/taller tenia l’objectiu d’acostar als estudiants a la ciència i la tecnologia des del punt de vista de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) i de les Telecomunicacions en concret.
Després d’una presentació inicial de les STEAM i la universitat, s’han tractat termes com intelꞏligencia artificial, bioenginyeria, ciberseguretat, telecomunicació, … i els nostres alumnes han realitzat pràctiques on han treballat alguns d’aquests conceptes.

L’activitat l’ha dut a terme un estudiant de l’Escola de Telecomunicació que també ha compartit experiències sobre la universitat amb els nostres estudiants.