Parc eòlic Les Colladetes

Els alumnes de batxillerat tecnològic, juntament amb els de l’optativa d’Energies Renovables, vàrem realitzar una sortida al Parc Eòlic de Les Colladetes al terme municipal de El Perelló, a Tarragona. La sortida es proposava per comprovar sobre el terreny el funcionament i dimensions dels aerogeneradors que s’havien estudiat a classe. No és d’extranyar que, habitualment, al sortir en cotxe per les carreteres, de tant en tant, i cada cop més sovint, es vegin parcs eòlics. Es tracta de convéncer a l’alumnat la finalitat que tenen aquests generadors de corrent elèctric en qüestions de futur energètic. Cal prevenir les conseqüències del canvi climàtic amb mesures de generació renovable i és per això que convé que la canalla quedi conveçuda de la necessitat d’aquestes tecnologies.