VISITA DELS ALUMNES D’ECONOMIA DE 1R DE BATX A FRIT RAVICH,SL

El passat 1 de març, els i les alumnes d’economia, de primer de batxillerat, de l’Institut Torrent dels Alous , van visitar les instal·lacions de Frit Ravich, SL . Empresa d’alimentació amb seu a Maçanet de la Selva fundada el 1963 per Josep Maria Viader.

L’empresa ens va oferir l’oportunitat de veure com funcionen diferents departaments com ara: producció, logística, qualitat, seguretat, ect. Els alumnes que van visitar també les instal·lacions logístiques van veure com entren, com surten i com es gestionen tant les matèries primeres com el producte acabat de forma eficient. Un cop vam arribar a les línies de producció ens van mostrar com seleccionen les matèries primeres per obtenir un producte natural, sense conservants ni colorants amb la màxima qualitat. Així vam comprendre com aquesta cerca continua de la qualitat és el que els distingeix de la competència i els permet ser els líders del mercat en molts dels seus productes.

Finalment, donem les gràcies tant a la direcció de l’empresa, com els diferents professionals dels departaments, per l’atenció rebuda, per resoldre totes les qüestions plantejades per l’alumnat amb molta amabilitat i pel tast de productes que ens van permetre fer.