EL PERSONAL EDUCATIU DE L’INSTITUT TORRENT DELS ALOUS PREPARAT PER A L’INICI DE CURS.

Estem molt contents d’anunciar-vos que tot l’equip docent i personal PAS està preparat per a l’inici de curs 2023/24 d’aquest dimecres 6 de setembre! S’ha treballat de valent per poder tenir-ho tot preparat en aquests tres dies previs de setembre. Ens hem fet la foto de tot el personal docent en acabar el claustre d’avui i com veieu cada any creix la gran família que forma part del nostre institut. Aquest any serem 67 docents, 2 conserges i 2 administratives.

Així que només ens queda rebre l’alumnat que suposem també estarà content i neguitós de començar un nou any escolar.

Us desitgem a tots i a totes un bon inici escolar!