CLOENDA DEL PROJECTE EINA

Avui, l’alumnat d’Aula Oberta de 4t ha assistit a l’acte de cloenda del Projecte Eina que es va iniciar al gener d’aquest any.
En aquest Projecte l’alumnat ha pogut fer un tastet de soldadura, atenció al client i atenció a les persones amb dependència per tal d’acostar-se una mica més al món laboral i que sigui més fàcil poder fer la tria dels seus futurs estudis.
Ho han fet acompanyats per l’alumnat d’altres dos instituts de Rubí, el Duc de Montblanc i l’Estatut, amb els que s’han trobat retrobat a l’auditori del Rubí Forma.
L’acte ha estat dirigit pel personal organitzador del Projecte i ha assistit l’alcaldessa, Ana María Martínez, i el regidor d’educació, Víctor García.
El Torrent dels Alous desitja molta sort a aquest nois i noies, en un camí que tot just comencen ara.