UNA ALUMNA DEL NOSTRE CENTRE ASISTEIX A LA 8a EDICIÓ DEL FÒRUM DE JOVES TALENTS DE CATALUNYA

Del 28 de juny a l’1 de juliol s’ha celebrat la 8a edició del Fòrum de Joves Talents de Catalunya a l’Exploratori de Recursos de la Natura de Berga, organitzat per la UPC amb la col·laboració del Departament d’Educació. En aquesta edició el tema central era “Els recursos de l’AIGUA“. Amb l’objectiu d’incentivar l’interès per la ciència i la tecnologia, s’han seleccionat 40 joves de 4t ESO i 1r de Batxillerat, i entre ells estava la nostra alumna Gemma Xian Pérez, estudiant de 1r de batxillerat. Moltes felicitats, Gemma!

Aquí us deixem unes imatges de la gran experiència viscuda per l’alumna!