L’alumnat de 1r de Batxillerat assisteix a una videoconferència sobre energia

El darrer dilluns 21 de desembre, els i les alumnes de primer de batxillerat científic tecnològic, vam rebre per videoconferència en Jaume Riera, professor de tecnologia industrial i membre de la cooperativa d’energia verda @SomEnergia.

En aquesta es va parlar del model actual de producció i distribució d’energia elèctrica i dels avantatges i viabilitat, d’un nou model energètic per revertir el canvi climàtic.

Vam poder parlar de les comunitats energètiques, la producció per l’autoconsum, l’empoderament energètic, l’energia verda com a servei i l’economia per al Bé comú.

Gràcies per la visita virtual i fins a la propera!

Laia Parral,